| Overblik, viden og balance
Serviceeftersyn
Et effektivt værktøj til at give overblik over virksomhedens salgsproces. Et eftersyn tager typisk en lille times tid, med samtale med virksomhedens leder. Resultaterne scores i databasen ud fra de 4 hovedområder, scoren sammenlignes med tilsvarende virksomheder, typisk fordelt på branche/størrelse. De enkelte indsatsområder drøftes direkte på mødet. Eftersynet er udgangspunkt for eventuelt tilbud.
Første serviceeftersyn er uden beregning og det kan bestilles under kontakt, via e-mail eller direkte på telefon.
Salgsrevision
Er en detaljeret gennemgang af den komplette salgsproces. Typisk interviewes virksomhedens ledelse samt 3-4 medarbejdere. Alle svar registreres og scores mod den samlede population i databasen. Det samlede resultat forelægges virksomhedens ledelse, med skriftlig dokumentation og med forslag til indsatsområder, hvor kan der med fordel sættes ind så indtjeningen kan forbedres.
I får jeres regnskab, kvalitets-og miljøsystem revideret hvert år, så hvorfor ikke salgssystemet?
| |